Особливості підключення датчика Холла колекторного двигуна.
Особливості підключення датчика Холла
При підключенні плати регулятора обертів колекторного двигуна зі зворотним зв'язком на контролері TDA1085 до двигуна від пральної машини нам необхідно підключити живлення електродвигуна до висновку "MOTOR" та таходатчик до висновку "TAHO". Підключення таходатчика (тахогенератора) з двома висновками не викликає проблем, так як
выводы можно подключить любой стороной, у них нет полярности. А вот подключение датчика Холла с тремя выводами связано с некоторыми трудностями. На плате регулятора оборотов он подключается к выводам "D HOLLA" состоящего из трех контактов минус (-) слева, плюс (+) справа и сигнальный контакт посредине. Проблема состоит в том, что на двигателях
часто отсутствует необходимая маркировка, а при неверном подключении к плате регулятор оборотов корректно работать не будет. Все это потребует определения назначения контактов на самом датчике. Для этого нам потребуется блок питания с постоянным напряжением от 6 до 15 вольт. Если нет
лабораторного блока питания, то подойдет и старое зарядное устройство от мобильного телефона. Еще нам понадобится вольтметр или цифровой мультиметр. Теперь соединяем минусовой контакт блока питания с минусовым проводом вольтметра. Эти соединённые минуса будут общим проводом.
У нас залишилося ще два дроти плюс харчування, плюс вольтметра. Тепер ці три дроти по черзі з'єднуємо з трьома проводами датчика Холла в будь-якому порядку. При кожному підключенні починаємо обертати вал і стежити за показаннями приладу. Міняємо варіанти з'єднання проводів до тих пір,
поки при обертанні вала двигуна не бути змінені свідчення на вольтметре. Це і буде правильний і потрібний нам варіант. Всього можливі шість варіантів підключення які показані на рис 1. Там де приєднаний плюс від блоку живлення це буде плюс харчування датчика. Там де приєднаний загальним проводом це буде мінус живлення датчика. А провід який підключений до плюса приладу це буде сигнальний контакт датчика Холла.
Малюнок 1